bo o klienta trzeba dbać – pozytywny case

Sprzedaż w internecie rządzi się swoimi prawami. Bardzo często o zakupach decyduje impulsywna reakcja lub wrażenie, jakie sklep wywoła na kupującym. Mogą to być ładne opisy produktów, podany pełny kontakt, szeroki asortyment czy też szybka odpowiedź na zadane pytanie.

Uważam, że o złych, jak i bardzo dobrych zachowaniach warto pisać. O złych, żeby ostrzec innych użytkowników np.: przed nieuczciwym sprzedającym. O dobrych, żeby nagrodzić dobrego sprzedawcę – wierzę w siłę rekomendacji.

Tym razem będzie o dobrych praktykach i firmie Nettigo. Ostatnio (o złych praktykach) pisałem na temat sprytnego opakowania w Cinema City, czy też powolnym i zdawkowym odpowiadaniu na zapytania przez Gotronik.

Jestem klientem

Jeśli chcę/potrzebuję coś kupić, a jest to dla mnie ważne, to poświęcam procesowi zakupu więcej czasu. Liczę wtedy choćby na minimalne zainteresowanie sprzedawcy, proszę o uzupełnienie opisu, jeśli czuję, że czegoś brakuje. Internet przyzwyczaja do szybkiej komunikacji. Skoro sprzedawca podaje godziny pracy, obiecuje, że odpowiada na maila w przeciągu 12h lub wysyła paczkę w przeciągu 24h, to wierzę, iż tak faktycznie jest.

W takim przypadku sprzedawca ma 100% możliwości „wykazania się”. Zwykle wystarczy odpowiedź. Może być słaba (zlinkowałem powyżej) lub ponadprzeciętna (o tym poniżej).

Sprzedawco – zaskocz klienta – case Nettigo

Jako zapalony elektronik jaram się nowościami na rynku. Właśnie Arduino(.cc) wypuściło nową płytkę – tym razem w wersji 32-bitowej.

(o tym, czym jest arduino można przeczytać na moim blogu poświęconym tej tematyce)

Wiem, od chwili upublicznienia tego projektu minęło wtedy kilka/kilkanaście godzin, ale nie przeszkodziło mi poszukać czy i gdzie można kupić. W zasadzie okazało się, że nigdzie, ale znalazłem na blogu Nettigo informacje o tej nowości i oczekiwaniu na dostawę. Tylko jak tutaj nie przegapić dostawy? Chciałbym być pierwszy. Mieć ten zestaw już! Raz kozie śmierć – napisałem w komentarzu, że przydałoby im się narzędzie z powiadomieniem o dostawie. Ledwo minął dzień i co? Wchodzę na wspomniany wpis, a tutaj link do produktu oraz prosty formularz subskrypcji dostawy. BOSKO! Zapisałem się.

Jestem prosumentem

Definicja prosumenta mówi o tym, że to profesjonalista i konsument w jednym. Wspiera aktywnie firmę, w której dokonuje zakupów. W Nettigo dwukrotnie składałem zamówienie. Dwukrotnie obsłużone było szybko i fachowo. Na podstronie O NAS firma opisuje swoją filozofię działania. Zgadza się ona w każdym znaku.

Jeśli chcesz kupić sobie Arduino, to tylko w Nettigo!

Dziękuję za uwagę i życzę Witkowi z w/w firmy samych sukcesów.

podziel się ze znajomymi

1 Reply to “bo o klienta trzeba dbać – pozytywny case”

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.