znajdź swój target

Na początku maja br. ruszyła akcja o nazwie „Bądźmy razem bezpieczni” zorganizowana przez Tramwaje Warszawskie. Kampania ma na celu zmniejszenie sytuacji zagrożeń życia wszystkich uczestników ruchu ulicznego (w tym pieszych) powodowanych przy udziale tramwajów. Dokładny cel opisany jest pod linkiem lub na witrynie TW.
Mnie zainteresowały plakaty, które przy okazji pojawiły się w tramwajach w Warszawie. O ile pierwszy – skierowany do pieszych jest jak najbardziej trafny i przemawiający do wyobraźni:

czlowiek

Plakaty w formie ulotek formatu A5 dystrybuowane są w tramwajach (nigdzie indziej ich nie widziałem) i nie byłoby w tym nic dziwnego, gdyby nie to, że tylko takie ulotki znajdywałem (na wielu liniach):

auto

Ulotka dla kierowców. Ani jednej – mimo wielu poszukiwań – dla pieszych nie znalazłem. Ciekawe ilu kierowców jeździ komunikacją miejską? Może tylko Ci, którym popsuły się samochody, nie chcą stać w korkach, albo… mieli już wypadek z tramwajem…?
Wg mnie w tramwajach w większości powinny być dostępne ulotki z rysunkiem postaci i skierowane do pieszych. Dla kierowców zaś inna kampania – więcej bilbordów lub ulotki za wycieraczkami w centrum.

A czy Ty kierując swoją ofertę masz pełną świadomość profilu odbiorcy?

podziel się ze znajomymi

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *