Groupon od początku sierpnia zbierał pomysły na inicjatywy (również sąsiedzkie), z których sześć najlepszych (wyłonionych poprzez głosy internautów) zostanie sfinansowanych (do kwoty 10tys. złotych). Głosowanie już trwa (0d 2 września do 15 września) i z tego co widzę każdy głos jest na wagę złota i ma realny wpływ na wynik!
Z samego Groupona kilka razy zdarzyło mi się korzystać. Zwykle jakieś odbitki foto czy mycie samochodu – oferty wakacyjne czy urodowo-usługowe były poza moim zainteresowaniem, ponieważ wakacje zawsze organizuję sobie sam oraz jestem wystarczająco piękny i nic poprawiać nie trzeba:)
Tak czy inaczej, gdy dostałem informację odnośnie tego konkursu, to przeczytałem info o nim z uwagą. Szkoda, że tak późno, bo pewnie sam bym zgłosił kilka pomysłów tylko na samym Mokotowie, no ale cóż – nie ma co marudzić, trza głosować. Firma zobaczy, że warto organizować tego typu inicjatywy i może zrobi kolejne edycje.
Głosować można tutaj: http://starter.groupon.pl/
Fragment komunikatu prasowego:
Konkurs inicjatyw Groupon Starter składa się z dwóch zasadniczych części. Konkursu inicjatyw społecznych oraz konkursu najciekawszych pomysłów na oferty lokalne. Mieszkańcy Krakowa, Poznania, Łodzi, Aglomeracji Trójmiasta (Gdańsk, Gdynia, Sopot), Warszawy i Wrocławia mogą na stronie Groupon Starter złożyć aplikację, która w pierwszym etapie konkursu zostanie oceniona przez jury, zaś w drugim II etapie zakwalifikowane inicjatywy oddane zostaną pod otwarte głosowanie. Sześć projektów, które zdobędą najwięcej głosów poparcia, otrzyma granty w wysokości 10 tysięcy złotych na ich realizację, zaś pomysłodawcy najwyżej ocenionych propozycji ofert jako pierwsi będą mogli z nich bezpłatnie skorzystać.
Moje typy na wygranych (inicjatyw społecznych):
Plac Street Workout na Mokotowie w Warszawie
Cafe Finska pierwsza bezpieniężna kawiarnia w Krakiwie
Jazda na łyżwach w Warszawie (mój ulubiony sport zimowy)
Resztę wybierzcie sami – warto przejrzeć również pomysły na oferty lokalne oddając swój głos.
ps: wpis powstał na podstawie materiałów podesłanych przez agencję wspierającą komunikację firmy Groupon Polska.