twitter guru, albo jak kto woli twitter ninja

Kiedyś na blipie, teraz czasem na twitterze zdarza mi się popisać coś na temat imprezy, na której w danym momencie jestem. Ostatnio taką okazją było Forum IAB w Złotych Tarasach. W zasadzie rzuciłem tylko kilka postów, aczkolwiek miałem wrażenie, że jestem na pustyni mikroblogowej.

Forum było o marketingu, reklamie i mediach. Bardzo dużo mówiono o społecznościach, również twitterze. Niestety na samej platformie „do ćwierkania” chwilami na tagu #forumiab panowała absolutna cisza.

Mimo spolszczenia narzędzia, promocji różnych mniej lub bardziej samozwańczych guru oraz okołowyborczej aktywności polityków częstotliwość użytkowania jest niewielka w branży reklamowej. Na imprezie wystarczyło moje 19 postów dla zrobienia 6,73% całości ruchu (przy 73,39% wygenerowanych przez samego organizatora).

Więcej na temat powyższego znajdziecie w raporcie socialyse: Social Media podczas Forum IAB 2012

W wolnej chwili zapraszam też do mnie: twitter.com/auditlog

(screen z tagu #forumIAB):

(pierwsza strona raportu):

podziel się ze znajomymi

2 comments for “twitter guru, albo jak kto woli twitter ninja

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *