telewizja i tematy do blogowania

Problemem prawie każdego blogera jest znalezienie wystarczającej ilości tematów i materiałów do systematycznych oraz ciekawych wpisów. W zależności od tematyki bloga jest to łatwiejsze, albo trochę bardziej skomplikowane. Dla przykładu aktywny programista będzie miał co chwila zajmujące problemy to rozwiązania, więc zasadniczo na brak pomysłów narzekać nie może. To samo bloger prowadzący fotoblog – tutaj nowe zdjęcia (ale i również te z archiwum zbiorów – w przypadku chwilowego braku weny) przynoszą same kolejny materiał. W nieskończoność można wspominać blogi polityczne, hobbystyczne, czy te opisujące codzienność autora (bardziej pasuje mi tu określenie pamiętnika sieciowego) – te również codziennie mogą być zalewane potokiem informacji.

Pozostaje jednak rzesza blogerów (i blogerek), którzy poruszają szerszą tematykę: blogosfery, reklamy, public relations, wydarzeń medialnych. Życie nie zawsze przynosi na bieżąco odpowiednią ilość informacji, zaś pisać „wypada”:). Trzeba sobie jakoś radzić i wymyślać kolejne wpisy, utrzymując przy tym swoją profesjonalność i rzetelność. Pomyślałem, że z pomocą może przyjść telewizja. Dla osoby zajmującej się techniką kanał Discovery, modą FasionTV, muzyką VIVA i MTV (ale kilka mniej popularnych stacji). Już samo obejrzenie zapowiedzi w gazecie lub na jakimś portalu może być inspirujące i przynieść wiele ciekawych pomysłów. Co prawda temat blogosfery jest systematycznie pomijany i tylko czasem tvn24 coś puści „na odczepne”, ale dobre i to. Zważywszy, że w Polsce jest ponad 2 miliony blogów, to jest co ignorować i nie warto robić o tym materiału. Znowu wszystko przez dzieciaki z onetu:)

podziel się ze znajomymi

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *