targetowanie i komunikacja – co klienta przekonuje?

Poniższe zdjęcie zrobiłem podczas odwiedzin u znajomych w jednym z nowo wybudowanych bloków na warszawskiej Pradze (wnętrze windy). W sumie jeszcze nie wszystkie mieszkania sprzedane, jeszcze ludzie się remontują i urządzają. Pewnie część z nich skorzysta z kontaktów. Marki bezpośrednio się też nie zbuduje, ale jest szansa, że wpadnie zlecenie i wtedy już w zależności od jakości prac można liczyć na kolejne polecenia.

Mnie jednak brakuje dość zasadniczej części takiej komunikacji – żaden sąsiad nie podpisał się pod ogłoszeniem tekstem w stylu: POTWIERDZAM, POLECAM USŁUGI TEJ EKIPY – SĄSIAD SPOD 7.  Nikt z wykonawców nie wpadł też na pomysł, żeby zapytać czy może się podeprzeć takowym potwierdzeniem i nie napisał: ZROBILIŚMY GLAZURĘ POD 7 – ODBIORCA JEST BARDZO ZADOWOLONY.

Zaufalibyście takiej komunikacji?

reklama - targeting

podziel się ze znajomymi

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *