sprzedawcy dobre nawyki – nawyk trzeci – nie spamuj

(na wstępie śpieszę z wyjaśnieniem, że nawyk drugi to mówienie, ale o nim pisać będę później – aktualny temat jest świeży i postanowiłem go poruszyć)

Dość dawno temu włączyłem na blogu e-startup.pl moderowanie komentarzy – niestety w pewnym momencie ilość bzdurnych wpisów zaczęła być zbyt duża – stąd decyzja. W chwili obecnej użytkownicy prowadzą ze sobą żywe dyskusje, cały czas sobie pomagają i wspierają – jest tak, jak być powinno.

Co jakiś czas niestety ktoś próbuje zrobić sobie na blogu reklamę – mniej lub bardziej ciekawą i zwykle nieskuteczną. Filtr antyspamowy szybko wyłapuje te treści i jest czysto. Ponieważ bloga prowadzę non-profit, to nie życzę sobie na nim reklamy. Szczególnie takiej, która nie jest ze mną uzgadniana. Sam mając firmę konsultingową, która pomaga rozliczać i pozyskiwać dotacje unijne nie reklamuję się tam.

Na początku września ktoś właśnie próbował zrobić sobie marketing. Nie udało się. W dodatku reklamujący narzędzie, które niewiele daje potencjalnym beneficjentom. No, ale może ktoś się zdecyduje i zapłaci. Narzędzie służy do wyliczania współczynników wymaganych przy dotacji na działanie 8.1 POIG. To samo się pojawia po uzupełnieniu wniosku (za darmo), ale wg autorów można szybciej (bez uzupełniania wniosku). Zamiast płacić za dostęp ja jednak wolę uzupełnić dokument (i tak to trzeba zrobić, a na żywym organiźmie łatwiej modyfikować) lub użyć kalkulatora wbudowanego w system operacyjny:)

Adresu reklamowanego serwisu nie podaję, bo jest na załączonym screenie. Uważacie, że powinno się mówić o takich sytuacjach/działaniach? Mam nadzieję, że autorzy „reklamy” wyciągną dobre wnioski i w przyszłości zmienią swoje działania na lepsze, czego im gorąco życzę:)

(podobny wpis pojawił się również na GoldenLine.pl)

?sprzedawcy nawyki dobre? ? nowy cykl artykułów o sprzedaży na blogu auditlog.pl skierowany do wszystkich osób mających kontakt z szeroko rozumianym KLIENTEM.

podziel się ze znajomymi

3 comments for “sprzedawcy dobre nawyki – nawyk trzeci – nie spamuj

  1. środa, 8 Wrzesień, 2010 at 8:13

    cytat z regulaminu na moim blogu:
    Blog ?Skuteczny e-marketing? stara się być blogiem maksymalnie merytorycznym więc wszelkie wypowiedzi OT [off topic] będą traktowane jako spam i moderowane lub usuwane
    Na takiej samej zasadzie traktowane będę wszelkie komentarze będące nachalną autopromocją usług/produktów.
    http://mirekpolyniak.wordpress.com/regulamin/
    Dodam, że ostatnie zdanie pojawiło się na skutek doświadczeń empirycznych (niestety).

  2. środa, 8 Wrzesień, 2010 at 9:13

    Chyba sam zdecyduję się na wprowadzenie takiego regulaminu:)

  3. Paweł
    wtorek, 28 Wrzesień, 2010 at 5:07

    Wiesz co, ta reklamowana aplikacja nie jest taka zła, można potraktować ją jako test: mianowicie jeśli ktoś nie potrafi sobie w excelu poskładać budżetu i wyliczyć EE, powinien swoją przygodę z biznesem zakończyć na poziomie sprzedaży marchwi z przydomowego ogródka na pobliskim placu targowym.
    A swoją drogą „kreatywność” naszych „e-biznesmenów” nigdy chyba nie przestanie mnie zadziwiać…

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *