reklama w internecie – raport + trendy na 2011 rok

Właśnie pojawiły się dwa ciekawe dokumenty – w zasadzie oba mówiące o reklamie w internecie oraz zachowaniach użytkowników.

Pierwszy (raport), wydany przez Internet Standard dostępny jest pod linkiem:

http://www.internetstandard.pl/whitepapers/1705/Raport.adStandard2011.html

adStandard 2011 to druga edycja raportu serwisu Internet Standard poświęconego reklamie internetowej. W publikacji m.in. dane o wielkości i strukturze rynku reklamy online w Polsce i na świecie, wyniki badania stosunku polskich internautów do tej formy marketingu, rankingi najaktywniejszych reklamodawców w 2010 r., a także wyniki drugiej fali badania cenników polskich biur reklamy internetowej.

Drugi (trendbook), wydany przez Natalię Hatalską dostępny jest pod linkiem:

http://hatalska.com/2011/03/16/co-nas-czeka-w-2011-roku-trendbook2011-do-pobrania

Wreszcie! TrendBook2011 gotowy! :) Z ogromną przyjemnością udostępniam Wam dziś obszerny, opracowany przeze mnie raport, dotyczący trendów, z którymi przyjdzie zmierzyć się nam jeszcze w tym roku. Z kilkuset trendów i mikrotrendów wybrałam i zanalizowałam te, które moim zdaniem okażą się dominujące na naszym polskim rynku.

Oba równie ciekawe i zajmujące. Zdecydowanie polecam lekturze.

podziel się ze znajomymi

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *