raport NewsPoint: blip na infoShare

Właśnie pojawił się najnowszy raport NewsPoint odnośnie konferencji infoShare, która odbyła się 12-13 maja br. w Gdańsku. Jednym ze spostrzeżeń raportu jest zdecydowana przewaga Blipa nad Twitterem w komunikacji użytkowników. Coś mi się wydaje, że mogło być to spowodowane obecnością na infoShare specyficznej grupy użytkowników, ale może to tylko wrażenie. Oceńcie sami.

Raport można pobrać stąd: http://pl.netsprint.eu/pr/Raport_NewsPoint_Infoshare.pdf

Fragment komunikatu:

Konferencja Infoshare i zjawisko backchannellingu
Wzrost popularności social media spowodował, że analiza treści opinii wyrażanych przez uczestników wydarzenia w mediach społecznościowych stała się kolejną metodą mierzenia efektów konferencji czy wydarzeń specjalnych. Zaletą tego typu mediów  jest to, że pozwalają się one na bieżąco dzielić wrażeniami i toczyć cichą dyskusję o konferencji z innymi jej uczestnikami w jej trakcie (zjawisko tzw. backchannelingu).
Tym razem specjaliści NewsPoint przeanalizowali posty pochodzące z portali i mediów społecznościowych, dotyczące konferencji infoShare 2011, która odbyła się w dniach 12-13. maja b.r. w Gdańsku. Zakres tematyczny konferencji obejmuje media cyfrowe, nowoczesne formy marketingu, szeroko rozumiane technologie IT oraz zarządzanie projektami i przedsięwzięciami (w tym startupy). Pierwsza edycja infoShare odbyła się w 2007 roku i od tamtego czasu systematycznie zdobywa popularność gromadząc coraz liczniejsze grono uczestników.

 

podziel się ze znajomymi

2 comments for “raport NewsPoint: blip na infoShare

  1. Jenny
    wtorek, 28 Czerwiec, 2011 at 15:26

    na Twitterze to chyba tylko Ubik usilnie próbował pisać ;)

    PS. kolorki na wykresie to tak dla zmyłki?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *