dobra współpraca z blogerami, albo jej brak

U Mediafun’a pojawił się ciekawy wpis dotyczący oferty współpracy serwisu kulinarnego mniami.pl z blogerami. Niby ok, jest kasa, są wymagania. Niestety mniami.pl „nie doceniło” trochę blogosfery i wyszedł im z tego niezły bigos.

Pozwolę sobie zacytować tylko fragment:

– Wymagane: 2000 zarejestrowanych użytkowników z polecenia blogerki

Słabo? Zwróćcie uwagę na wyboldowane warunki współpracy. Niektóre są naprawdę z kosmosu, układane przez kogoś kto zupełnie nie rozumie specyfiki pracy blogera i że bloger to nie agencja do produkcji userów. Pomysłu, że to bloger ma raportować działalność, robić print screeny (jeszcze może analizy w excelu) jest zupełnie absurdalny. Zwłaszcza, że i tam większość działań ma się się odbywać na portalu czy fanpage?u portalu lub podwórku blogera. To już panie i panowie zadanie dla agencji, narzędzia do monitoringu lub też firmowego social media ninja ? niech wam ktoś zrobi wycenę takiego działania.

Polecam, bo to bardzo ciekawa lektura. No i najważniejsze – będzie bardzo dobrym case dla branży:)

wpis na blog.mediafun.pl

wpis na antyweb.pl

podziel się ze znajomymi

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *