biura prasowe i PR w bankach – część 1

Od 14 IV prowadzę zakrojoną na dość szeroką skalę akcję wyciągania informacji od banków na pewne tematy, bardzo konkretną część ich oferty. Specjalnie na razie nie zdradzam tematyki, gdyż chciałbym najpierw przygotować materiały i zaprezentować je jako cykl kolejnych artykułów. Przy okazji będę miał nieocenioną okazję sprawdzenia sposobów działania i podejścia do klienta przez mniejsze lub większe instytucje bankowe.

Jeśli sam(-a) masz jakieś „przeżycia” w zmaganiu się z bankami (w dowolnej tematyce) to proszę o odzew w komentarzach. Co Ci się podobało, co znięchęcało, co okazało się miłym zaskoczeniem. Jakiego rodzaju błędy bankowcy popełniali oraz jakie sprytne techniki manipulacji, perswazji, bądź spychologii i lekceważenia klienta stosowali?

Kolejnym etapem mojej pracy będzie zebranie doświadczeń, które chcę uzyskać poprzez kontakt mailowo-telefoniczny i wizyty w oddziałach, w przypadkowych filiach banków, poprzez kontakt osobisty z osobami obsługujących klienta. Z całości powstanie naprawdę spore repozytorium praktycznej wiedzy i uwag.

W jakie banki celuję? We wszystkie! Na początek jako twórca portalu o tematyce kredytowej, skierowałem zapytanie mailowe do tych banków, które mają choćby namiastkę biura prasowego, działu public relations lub po prostu elektronicznej (najlepiej emailowej) linii kontaktowej. Na pierwszy strzał sprawdzam na ile poważnie tak poważne instytucje finansowe traktują twórców nowego medium. Ciekawe które zdają sobie sprawę z siły Internetu…

podziel się ze znajomymi

4 comments for “biura prasowe i PR w bankach – część 1

  1. sobota, 19 Kwiecień, 2008 at 10:51

    Wyciągnięte z archiwum – z czasów gdy kasę z AdSensów się tylko czekami otrzymywało:

    http://tomasz.topa.pl/realizacja-czekow-w-polskich-bankach.html
    http://tomasz.topa.pl/realizacja-czekow-w-polskich-bankach-cz2.html

  2. sobota, 19 Kwiecień, 2008 at 11:05

    taaa. na razie mailing prowadze, jednak od poniedzialku bede atakowac oddzialy – pewnie co oddzial, to inna wersja:) zobaczymy:)

  3. sobota, 19 Kwiecień, 2008 at 12:27

    Przejdź się po różnych oddziałach i pytaj o to samo – zwykle faktycznie wszędzie inna odpowiedź :) Kiedyś chciałem wręcz podejść w tym samym banku do dwóch różnych osób i zapytać o to samo…

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *